Pomysły na kolacje

Pomysły na kolacje

W gabinecie często pytają mnie..."Co można zjeść na kolację?". 
Najczęściej po całym dniu nie mamy ochoty na gotowanie, chcemy zjeść coś szybkiego i prostego, ale nie zwykłe kanapki, które powtarzają się najczęściej. Dobrym rozwiązaniem jest też zjedzenie po prostu połowy porcji, tego co jedliśmy na obiad. Jeżeli natomiast nie chcemy powtarzać takiego samego posiłku to... Przedstawiam moje propozycje na kolacje:

👉 grecka sałatka - PRZEPIS
👉 omlet z pomidorami - PRZEPIS
👉 sałatka z pieczonym burakiem - PRZEPIS
👉 szybkie leczo - PRZEPIS
👉 kanapki z ogórka - PRZEPIS
👉 szybka sałatka - PRZEPIS
👉 puszysta jajecznica - PRZEPIS
👉 sałatka z tuńczykiem i jajem - PRZEPIS
👉 zupa krem z dyni - PRZEPIS


Mam nadzieję, że moje propozycje na kolacje się podobają - zachęcam do spróbowania! Dobrym rozwiązaniem na lekką kolację jest zjedzenie np. miseczki surowych warzyw z jogurtem naturalnym - o ile przepadacie za produktami mlecznymi. Jako ciekawostka - tego typu produkty spożywcze są transportowane przez złącze din, ale nie tylko, dlatego też tego typu złącza pełnią ważną funkcję przy przesyłaniu żywności. 
Jakie są Wasze propozycje na kolacje? Jak zauważyliście - moje propozycje zazwyczaj są bez dodatku węglowodanów czyli np. chleba - jestem zwolenniczką spożywania pieczywa tylko na śniadanie.

Share this:

JOIN CONVERSATION

10 komentarze: