Wrocława - WrocLOve

Wrocław - WrocLOve

Byliście kiedyś we Wrocławiu? Co podobało Wam się najbardziej, a co Was urzekło? Przedstawiam moje TOP 5 we Wrocławiu - mieście, które bardzo lubię, zaraz po Krakowie, które zdecydowanie uwielbiam i które jest moim numerem jeden urzekających miast w Polsce. 


1. Stary Rynek - duży, przestronny, gdzie jest schludnie, czysto, kolorowo i urzekająco!
2. Ostrów Tumski - jedna z najstarszych części miasta, skąd widać piękny widok na Wrocław!
3. Wrocławskie krasnale - są cudowne! Możemy je spotkać w różnych częściach miasta, dodatkowo możemy być zaskoczeni jak spotkamy następnego. :)
4. Mostek czarownic - urzekające miejsce, z pięknym widokiem!
5. Hydropolis - miejsce poświęcone wiedzy i nie tylko! Miejsce, które zainteresować może całą rodzinę!


Jak dla mnie, Wrocław jest bardzo uroczym miastem. Jeżeli chodzi o muzea, polecam Pawilon Czterech Kopuł. Jeżeli chodzi o sztukę, polecam Muzeum Architektury. Jeżeli mowa o sztuce, uwielbiam miejscowe wystawy uliczne. Szczególnie podobała mi się ścianka reklamowa jednej z wystaw kiedy akurat byliśmy na spacerze na Rynku. Gdzie zatrzymaliście się, aby coś zjeść? Ja z tego względu, że byłam w gronie koleżanek, zaszalałyśmy i poszłyśmy na mega hamburgery właśnie na Starym Rynku, które nam baaardzo smakowały. Jeżeli macie jakieś swoje, sprawdzone miejscówki - czekam na komentarze!

Share this:

JOIN CONVERSATION

3 komentarze: