Szybka kolacja - twarożek z warzywami

Szybka kolacja - twarożek z warzywami

Pomysł na szybką i zdrową kolację? Od razu przychodzi mi na myśl twarożek z ulubionymi warzywami.

Składniki:
- twaróg chudy
- 3 łyżki jogurtu naturalnego
- 3 ząbki czosnku
- 5 rzodkiewek
- pomidor
- szczypiorek
- sól morska
- pieprz

Sposób przygotowania:
- twaróg wymieszaj z jogurtem i przypraw według uznania
- do twarogu dodaj czosnek przeciśnięty przez praskę
- warzywa pokrój na małe kawałki, następnie wymieszaj z twarogiem


Lubicie twarożek z warzywami tak samo jak ja? A może macie inne pomysły na szybką kolację? Czekam na Wasze komentarze. Jestem ciekawa gdzie zaopatrujecie się w świeże warzywa i owoce. Na lokalnych targach czy raczej w supermarketach? Przy pieszych zakupach najlepszym i pomocnym rozwiązaniem jest torba zakupowa na kółkach - dzięki niej nie musisz dźwigać ciężkich produktów, a zakupy są miłe i przyjemne. :) Ja staram zaopatrywać się w warzywa i owoce w lokalnych warzywniaczkach, wówczas mam pewność, że zakupione produkty są świeże i smaczne. :)

Share this:

JOIN CONVERSATION

1 komentarze: