Prawdziwa włoska pizza

Prawdziwa włoska pizza


Składniki:
- 4 szklanki mąki
- 6 łyżek oliwy z oliwek
- łyżeczka soli
- łyżeczka cukru
- 1/4 świeżych drożdży
- 1 szklanka wody




Sposób przygotowania:
- drożdże rozpuść w rondelku w ciepłej wodzie
- mąkę przesiej i dodaj do niej sól, cukier oraz olej
- wlej do miski z mąką wodę z drożdżami
- ugniataj ciasto, aż będzie miało zwartą konsystencję
- gdyby ciasto za bardzo się kleiło, podsyp mąki lub dolej wody, gdy się nie lepi
- odłóż w ciepłe miejsce na 45 minut
- po wyrośnięciu ciasto podziel i rozwałkuj na tyle, ile chcesz kawałków
- dodaj ulubione składniki i piecz w temperaturze 220 stopni przez 10-15 minut


Jakie są Wasze ulubione przepisy na domową pizzę? Czekam na komentarze. A może trafiliście kiedyś na inne strony gotujących blogerów dzięki agencji inpozycjonowanie, na których znaleźliście super przepis na prawdziwą włoską pizzę? Pamiętajcie, że po tak kalorycznym obiedzie warto wybrać się na spacer, przejażdżkę rowerową lub w inny sposób spalić nadmiar kalorii. :)


Share this:

JOIN CONVERSATION

25 komentarze:

  1. Oj, jestem fanką pizzy. Z pewnością spróbuje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda tak pysznie, że aż ślinka cieknie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jako prawdziwa fanka pizzy muszę stwierdzić, że wygląda ona kapitalnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda bardzo apetycznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super Ci wyszła. Jestem ogromną fanką pizzy robionej w domu. O wiele smaczniejsza niż na wyjeździe!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda wręcz obłędnie. jestem ciekawa, czy tak samo smakuje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Domowe pizze od zawsze trafiają w moje gusta!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieje, że smakuje tak samo dobrze, jak wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja mama i siostra są mistrzyniami w pieczeniu domowych pizz na grubym cieście!

    OdpowiedzUsuń
  10. Domowa pizza zawsze lepsza od kupnej!

    OdpowiedzUsuń
  11. dzisiaj wjedzie u nas na kolację - już nie mogę się doczekać :) na pewno będzie extra!

    OdpowiedzUsuń
  12. Od razu chce się jeść. :) Uwielbiam z dużą ilością rukoli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze dodaję rukolę! Obowiązkowy składnik:) Pozdrawiam!

      Usuń
  13. Wygląda naprawdę doskonale,
    będzie trzeba się skusić!

    OdpowiedzUsuń