Domowe pesto bazyliowe

 Domowe pesto bazyliowe

Pyszne, aromatyczne i zdrowe! Takie właśnie jest domowe pesto bazyliowe, które możesz dodać do makaronu, sosu do sałatki lub do każdego innego dania.

 

Składniki:

- liście bazylii
- oliwa
- orzechy włoskie
- pomidory suszone
- sól i pieprz

Ile? W zależności od tego ile pesto chcesz uzyskać! Pamiętaj, aby pesto było w miarę gęste, zatem nie dodawaj zbyt dużo oliwy.

Sposób przygotowania:

- wszystkie składniki blenduj na gładką masę

Nie ma nic prostszego, prawda?

 

Pesto to modny dodatek do wielu dań. Nadaje pyszny aromat i pyszny akcencik każdej potrawie. Mieliście okazje zasmakować kiedyś pesto ale o innym smaku? Czekam na Wasze komentarze! Ja nieraz jadłam pyszne pesto w restauracjach włoskich, które dodawane były np. do grzanek lub makaronu. Tak samo jak wykorzystywany w restauracjach jest piec konwekcyjny, tak samo wykorzystywane są triki, które nadają charakter każdej potrawie - szczególnie w restauracjach włoskich, które uwielbiam! Czekam na Wasze pomysły i sugestie z czego zrobić pyszne i aromatyczne pesto!

Share this:

JOIN CONVERSATION

20 komentarze:

  1. Zainspirowałaś mnie. <3
    Koniecznie spróbuję jutro zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie muszę wypróbować ten przepis. Wszystkie składniki już mam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pesto jest niezbędne w mojej kuchni. Uwielbiamy makarony, a to idealne dodatek do szybkiego dania. Zazwyczaj kupowałam gotowe ze sklepu, ale po wypróbowaniu przepisu nie wyobrażam sobie innego. Jest jeszcze bardziej wyraziste w smaku i bardziej aromatyczne. Na pewno warto wypróbować przepis :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze, nigdy nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam pesto! szczególnie domowe

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie jadłam nie znam tego smaku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj moje ulubione, w sumie dawno nie robiłam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny przepis. Uwielbiam pesto bazyliowe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy wpis. Wszystkie informacje jak najbardziej przydatne

    OdpowiedzUsuń
  10. wiele ciekawych treści tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten wpis jest rewelacyjny. Przepis na to pesto zdecydowanie zostanie ze mną na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy przepis. Będzie pasował do wielu potraw. Świetny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pyszne pesto. Bardzo fajny przepis.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny blog dużo ciekawych przepisów i nowinek kulinarnych

    OdpowiedzUsuń
  15. Co za pyszności - fajny blog będę tu częściej wpadać żeby coś nowego znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam ten przepis, często z niego korzystam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Skąd ludzie czerpią ciągle nowe pomysły na przepisy to ja nie wiem, pozdrawiam będę często tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się przepis na ten zdrowy dodatek do dań.

    OdpowiedzUsuń