Domowy przecier pomidorowy

 Domowy przecier pomidorowy

Pyszny, słodki, aromatyczny i zdrowy. Taki właśnie jest domowy przecier pomidorowy, który się robi bardzo łatwo... potrzebne są tylko... oczywiście pomidory. Najlepiej prosto z domowej szklarni.

Składniki:

- pomidory
- sól i pieprz
- oregano

Sposób przygotowania:

- obierz pomidory i wydrąż ich gniazda ze środka
- pomidory zblenduj na płynną konsystencję, dopraw i gotuj aż woda wyparuje, a przecier zrobi się gęsty
- przelej do słoiczka lub od razu wykorzystaj domowy przecier pomidorowy do np. zupy pomidorowej lub sosu spaghetti :)

 
Lubicie sos pomidorowy? Robiliście już domowy przecier? Jeżeli tak, podzielcie się swoimi spostrzeżeniami w komentarzach. Być może dodajecie coś, czego nie dodaję ja, a dzięki temu jest pyszny również? Jak sami widzicie, obecnie jest moda na domowe przetwory i domowe jedzenie - najlepiej z przepisów naszych babć. Na Instagramie możemy znaleźć mnóstwo Influencerów, którzy oprócz tego, że wykorzystują do swoich zdjęć stoliki designerskie, a na nich domowe przetwory lub inne wyroby to zwracają uwagę na to, że to co domowe i bez konserwantów to najlepsze i najzdrowsze. I taka jest prawda!

Share this:

JOIN CONVERSATION

9 komentarze:

  1. Domowy przecier najlepszy. Ja robię podobnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie robiłam jeszcze domowego przecieru, ale kiedyś wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Robiłam w tamtym roku. Całkiem inne potrawy z.dodatkiem takiego przecieru

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma porównania jest po prostu najlepszy i najzdrowszy

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie domowe przeciery są najlepsze, nie rozumiem jak można kupować takie produkty w sklepach...

    OdpowiedzUsuń
  6. zainteresował mnie ten blog !

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny tekst! Od roku nie czytałam tak wartościowego artykułu.

    OdpowiedzUsuń