Domowy płyn do dezynfekcji

 Domowy płyn do dezynfekcji - jak zrobić?

Prosto i szybko i w miarę tanio! :) Przedstawiam sposób na domowy płyn dezynfekcyjny, który możemy zrobić sami w domu. Co musisz mieć?

- spirytus 95%
- woda 
- aloes krem lub wyciąg z aloesu
- kilka kropli olejku naturalnego

Sposób przygotowania:

- do dozownika (mini lub dużego) wlej spirytus

- połącz go z wodą i aloesem 

- 300 ml spirytusu, 100 ml wody i aloes kilka kropli wymieszaj razem

- na koniec dodaj również kilka kropli olejku naturalnego o ulubionym zapachu

Tym sposobem uzyskamy płyn do dezynfekcji z co najmniej 60% zawartością alkoholu, który możemy zabrać ze sobą wszędzie. Ja mam zawsze swój domowy płyn do dezynfekcji w samochodzie oraz oczywiście w domu. Profilaktyka najważniejsza. :)

Dezynfekować należy się wszędzie, szczególnie wracając do domu czy będąc na wakacjach. W domu, w hotelu, w kempingu, a nawet na łódce! Będąc przy tym temacie, jeśli szukalibyście profesjonalnego osprzętu żeglarskiego to polecam firmę INOX Polska. Zdecydowanie nie zaszkodzi nam częste dezynfekowanie rąk, a może pomóc w tych ciężkich dla nas czasach, których nikt nigdy by się nie spodziewał.

Share this:

JOIN CONVERSATION

2 komentarze:

  1. Robię taki od lat jest nie zastąpiony jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od lat? O to ciekawe! Ja dopiero zaczęłam robić w czasach pandemii...

      Usuń