Agrowłóknina - czy warto?

 Agrowłóknina - czy warto?

Czy warto stosować agrowłókninę w swoim ogrodzie? Oczywiście! Przede wszystkim estetycznie wygląda, nie narażasz swojego ogrodu na zbędne chwasty oraz nasze rabaty są zabezpieczone przed szkodnikami glebowymi. 

Co jeszcze? Gleba jest chroniona przed wiatrem i kwaśnymi deszczami. Ale przede wszystkim, najbardziej mnie cieszy fakt, że moje rabaty nie są narażone na przeraźliwe chwasty, które potrafią w mgnieniu oka przeobrazić się w wielkie chwaściska!

Jak sobie radzić z chwastami w inny sposób? Istnieją specjalne preparaty, które należy stosować jednak trzeba pamiętać o systematyczności tych działań, a przy różnych obowiązkach domowych jest to czasami trudne. Dlatego współpraca między żoną i mężem w tego typu obowiązkach jest najważniejsza, a jeszcze ważniejsze zaplanowanie wszystkiego. Plan wszelkich prac ogrodowych ułatwia potem całą realizację - uwierzcie mi. :) Najlepiej planować z tygodniowym wyprzedzeniem. Najgorsze co może się wydarzyć to nieporozumienia wynikające z niedomówień i pretensji. Potem dochodzi przez to do rozstać, a strony typu https://rozwodznim.pl/ zyskują na popularności. Dlatego współpraca jest najważniejsza. :)

Gdzie kupić agrowłókninę? Ja kupiłam przez sklep internetowy ale tylko dlatego, że wcześniej wymierzyłam jakie szerokości i długości pasm agro potrzebuję. Zdecydowanie lepsza cena jest na allegro niż w sklepie ogrodniczym. Koniecznie zaopatrzcie się w słupki do przybijania agrowłókniny w glebę. Przed rozprowadzeniem agrowłókniny najlepiej przekopać ziemię. Powodzenia!

Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 komentarze:

Prześlij komentarz