Tortellini z czosnkiem i rukolą


Tortellini z czosnkiem i rukolą

Smak włoskiej kuchni, pachnącej świeżym czosnkiem... oliwą oraz świeżo zerwanymi ziołami. Do tego chrupiąca rukola i pyszne danie mamy gotowe!

Składniki:
- tortellini ze szpinakiem i serem ricotta
- 4 ząbki czosnku
- kilka pomidorków koktajlowych
- cebulka dymka
- oliwa
- rukola
- parmezan
- sól, pieprz
- oregano

Sposób przygotowania:
Tortellini ugotuj według instrukcji na opakowaniu. Na rozgrzaną patelnię wlej olej rzepakowy lub oliwę, podsmaż na złocisty kolor cebulkę dymkę, a następnie posiekany czosnek. Ugotowane tortellini wrzuć na patelnię i jeszcze przez chwilę podsmażaj. Dopraw solą, pieprzem i oregano wedle smaku.Po nałożeniu na talerze posyp pokrojonymi pomidorkami koktajlowymi i świeżą rukolą.
Prawda, że proste? Ja do mojego dania dodałam jeszcze garść makaronu pełnoziarnistego.

SMACZNEGO!


Na przygotowanie takiego dania zainspirowała mnie oczywiście włoska kuchnia, którą uwielbiam! Każde włoskie danie jest dla mnie pyszne... 
A jakie są Wasze ulubione smaki? Moim kolejnym celem podróży są również Włochy i spróbowanie tamtejszych, prawdziwych, włoskich dań z owocami morza, z różnego rodzaju makaronami i świeżymi ziołami. Podzielcie się ze mną w komentarzach jakie są Wasze ulubione i wymarzone cele podróży? Wyjeżdżając pamiętacie o bezpieczeństwie? Mam nadzieję, że tak... w szczególności o bezpieczeństwie swoich dzieci. Pomóc Wam w tym może fotelik cybex zapewniający bezpieczeństwo i komfort w trakcie każdej podróży samochodem. Czekam na Wasze komentarze i przede wszystkim mam nadzieję, że mój prosty i szybki przepis Wam się spodoba.

Share this:

JOIN CONVERSATION

4 komentarze: