Jak zaplanować świąteczne zakupy?

Jak zaplanować świąteczne zakupy?

Koniec listopada wiąże się z tyn, że już powoli myślimy o świątecznych zakupach - tych spożywczych i tych prezentowych. 
Jak je zaplanować? Oto jest pytanie. 🌲🌟

Najpierw musimy sobie zadać pytanie - dla ilu osób planujemy zrobić prezenty oraz dla ilu osób planujemy przyrządzić świąteczne menu? Bierzmy siły na zamiary, gdyż zazwyczaj jest tak, że wszystkiego przyrządzi się więcej, a potem nie ma co z tym zrobić i jemy więcej niż zazwyczaj to bywa. Święta nie są tylko po to, aby jeść za dwóch. 👪 Święta przede wszystkim są po to, aby spędzić jak najwięcej czasu z najbliższymi. 

Nie przyrządzajmy takich potraw, które wydaje Nam się, że muszą być na świątecznym stole - przyrządźmy takie, które każdy lubi zjeść i czerpie z tego przyjemność. Co do świątecznych prezentów - nie kupujmy, czegoś czego nie jesteśmy pewni. Bardzo dobrym rozwiązaniem są karty prezentowe - osoba obdarowana zawsze coś dla siebie znajdzie w danym sklepie - tym bardziej tym, który lubi. Ostatnio natknęłam się również na karty prezentowe w obrębie danego centrum handlowego - zakupiona karta na wybraną kwotę opiewa wszystkie sklepy, zatem od wyboru do koloru.

Już niebawem pojawią się na blogu propozycje świątecznych potraw - a Wy jakie macie swoje ulubione potrawy Wigilijne? Jakie macie pomysły na prezenty dla swoich bliskich?

Jak możemy zaoszczędzić na świątecznych zakupach? W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej ofert bankowych, które proponują dla Nas określony zarobek np. przy założeniu konta, zatem... zarabiaj na bankach! Więcej możesz dowiedzieć się wchodząc na podaną stronę, jednakże jest to niebanalny sposób, aby zaoszczędzone pieniądze wydać np. na prezenty, czy po prostu odłożyć sobie na inną okazję. Promocje bankowe są ciekawym pomysłem na to, aby zdobyć dodatkowe pieniądze. Reasumując przed Świętami najważniejsze jest to, aby wszystko sobie dobrze zaplanować - dzięki temu nie wydamy pieniędzy na to, co niepotrzebne.

Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 komentarze:

Prześlij komentarz