Jesienne dekoracje

 Jesienne dekoracje

Jakie dekoracje królują u was jesienią? U mnie zdecydowanie (chyba jak u większości) dynie w różnych odsłonach oraz wrzosy. Wrzosy są przepiękne! Ich kolory ożywiają jesienne kolory drzew i tym samym pięknie komponują się z kolorami dyni. Jak przygotować jesienne, domowe dekoracje? Wystarczy dynia, wrzosy i ozdobna doniczka. Moje wrzosy umieściłam w drewnianej osłonce - całość kompozycji stoi na tarasie. Natomiast w domu postawiłam na kolorowe kabaczki, a przy dyniach piżmowych umieściłam ledowy, cieniutki łańcuszek lampeczek. Zobaczcie sami!

Jak wyglądają Wasze jesienne dekoracje? Na co stawiacie? Na kolory jesieni czy wręcz przeciwnie? Ożywiacie w domu kolorystykę i nadajecie kontrastu? Przy okazji pracy zdalnej aż przyjemniej się pracuje w aurze jesiennych dekoracji we własnym domu. A po pracy znaleźć można czas na badania ankietowe: https://norstat.pl/blog/news/badania-cawi ,które mogą pomóc w zbieraniu danych i weryfikacji satysfakcji np. konsumentów. A przy jesiennej dekoracji od razu lepiej smakuje popołudniowa herbatka lub poranna kawa. Polecam! Nic wielkiego, a efekt gwarantowany!

Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 komentarze:

Prześlij komentarz