Atrakcyjna Polska

 Atrakcyjna Polska

Lubicie zwiedzać Polskę? Jeżeli tak to jakie najbardziej regiony lubicie? Bardziej Morze Bałtyckie czy raczej Góry Stołowe, Sowie, a może Bieszczady? Jakie zakątki Polski są dla Was najbardziej atrakcyjne?

 

Jeżeli chodzi o mnie, pochodzę z nad morza, zatem Morze Bałtyckie uwielbiam od zawsze! Ale, że jest to dla mnie standard:) uwielbiam wybierać się w przejażdżkę w góry lub na Mazury! :) Mając na uwadze góry, jestem zachwycona Bieszczadami - cisza, spokój... namiastka dziczy i natury - tam można poczuć, że się odpoczywa od zgiełku miasta! Mając na uwadze natomiast okolice jezior, zauroczyłam się miejscowością Charzykowy w otulinie Parku Bory Tucholskie. Cudowna cisza i przepiękne łono natury. A jeżeli lubicie pobalować i korzystać z uroków bardziej rozrywkowych, koniecznie musicie wybrać się do Katowic, Krakowa, Wrocławia i Sopotu. :)

Zwiedzając Polskę, koniecznie sprawdźcie atrakcje turystyczne w Jeleniej Górze! Sama z tego skorzystam ponieważ ponoć Jelenią Górę również warto zwiedzić. Na mojej liście do zwiedzenia jest również podlasie, okolice Kazimierza oraz wschód Polski. Jakie są Wasze doznania oraz kolejne cele do zwiedzania? Czekam na Wasze komentarze!

Share this:

JOIN CONVERSATION

2 komentarze:

  1. Czarter jachtów to doskonały sposób na eksplorację pięknych akwenów morskich. Firma Tempesta Jachty, dostępna na stronie http://tempesta-jachty.pl/, oferuje wysokiej jakości jachty do wynajęcia. Kliknij w link i zaplanuj swoją wymarzoną podróż po wodach.

    OdpowiedzUsuń