Wybór farby do wnętrz

Wybór farby do wnętrz

Niezależnie od tego czy budujesz dom czy wprowadzasz się do nowego mieszkania, a może po prostu chcesz odświeżyć swoje wnętrze - największym dylematem staje się wybór farby do pomalowania ścian. Sama właśnie to przerabiam i wiem, że nie jest to wcale proste! A dodatkowym utrudnieniem jest szeroki wybór farb i kolorów - od odcieni beżowych po szarości, a na końcu ostre, konkretne kolory dla odważnych. Jak sobie z tym poradzić?

Po pierwsze zastanów się jak chcesz aby wyglądało Twoje wnętrze, czym je ozdobisz oraz jakie meble będą w nim stały. Po drugie dopasuj kolor ścian do otoczenia - możesz również dopasować kolor do otoczenia na zewnątrz. Tak jak ja, stwierdziłam, że za moim oknem rozpościera się zieleń drzew stąd jedną ścianę postanowiłam pomalować na tzw. zieleń boho. A po trzecie i najważniejsze! musisz zaopatrzyć się w próbki farb! Takie dostępne są u producentów marek Beckers czy np. Magnat. I ja to właśnie zrobiłam. Jak wyglądała przed malowaniem moja ściana? :) Właśnie tak jak na poniższym zdjęciu, ale najważniejsze jest to, jaki efekt będzie po malowaniu oraz to, że mam pewność jak farba będzie wyglądała na ścianie. Cen próbek wahają się w granicach 3-5 zł za saszetkę. Saszetka jest wygodna - po rozcięciu, moczysz pędzelek i gotowe!

 

Budujesz dom? A może jesteś przedsiębiorcą i budujesz własną halę produkcyjną lub myślisz o założeniu firmy budowlanej? Przy każdej budowie niezbędne stają się ogrodzenia tymczasowe i nie tylko przy budowie... Jeżeli na przykład jesteś przedsiębiorcą i organizujesz imprezę na świeżym powietrzu to również jest to rozwiązanie dla Ciebie - sprawdź ofertę na ALFA PARTNER.

Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 komentarze:

Prześlij komentarz