Santorini - piękno kaldery

Santorini - piękno kaldery

W sierpniu miałam okazję wybrać się na przepiękną wyspę Santorini, na którą zawsze chciałam popłynąć. Udało mi się spędzić na Santorini cały dzień. Mimo ogromnego tłoku na wszystkich możliwych uliczkach w miejscowości Thira i Oia, zachwyciła mnie przepiękna biel zabudowań w połączeniu z granatowo-niebieskimi odcieniami morza.

Z całego serca polecam wybrać się na Santorini, w szczególności dlatego, że jest tam nadal czynny wulkan, który w każdej chwili może ponownie wybuchnąć - wówczas Santorini zniknie na zawsze z mapy świata.



Z mojego doświadczenia na pewno należy wybrać się do stolicy wyspy czyli miejscowości Thira - to właśnie tam są widoki zapierające dech w piersiach i widniejące na wszystkich pocztówkach z Santorini. Z głównego placu należy iść w prawą stronę na sam koniec wierzchołka bocznego wyspy, aż do zabudowań kamiennych - stamtąd rozciąga się przepiękny widok.

Oia również jest zachwycająca, bardziej spokojna i mieszcząca wiele urokliwych restauracyjek, w których można zachwycać się przepięknym widokiem na kalderę i boczne wierzchołki wyspy.





Na wakacje musimy niestety jeszcze trochę poczekać, ale już teraz możemy je zaplanować. Oprócz wycieczek zorganizowanych do różnorodnych hoteli, niektórzy wolą wybrać się na innego rodzaju wypoczynek, np. pod namiot. Namioty kojarzą nam się tylko z tymi wakacyjnymi, jednakże istnieją też wystawiennicze. Na imprezy okolicznościowe, tzw. plenery lub inne wydarzenia wystawiennicze bardzo dobrym rozwiązaniem są namioty pneumatyczne. Tego typu namioty znajdują swoje zastosowanie zarówno na zewnątrz jak i do wewnątrz większych pomieszczeń. Dodatkowo oprócz funkcjonalności posiadają walory dekoracyjne. A Wy jakie macie swoje ulubione miejsca, w których spędzacie wakacje lub które bardzo Was urzekły?

Share this:

JOIN CONVERSATION

13 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też tak uważam. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Grecja jest naprawdę piękna i otwarta na turystów. Super widoki. Często tam wracamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, też jestem tego zdania, dokładnie! Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Ja mam nadzieje, że w te wakacje uda mi się w końcu wybrać do Grecji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam nadzieję, że również jeszcze tam kiedyś wrócę! :) Mam taki zamiar!

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jest mi bardzo miło. Pozdrawiam i zapraszam częściej. :)

      Usuń